Pogoji poslovanja

Spodaj najdete vse informacije o pogojih uporabe za spletno mesto kti.si.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine kti.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine kti.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino kti.si in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. 

Podatki o podjetju

S spletno stranjo in trgovino kti.si upravlja podjetje KTI, elektronika, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

KTI, elektronika, d.o.o.

Prvomajska ulica 30

3250 Rogaška Slatina

Davčna številka: 19061749

Matična številka: 7220561000

Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Celju dne 30. 01. 2017

TRR: SI56 0316 3100 0625 539 odprt pri SKB d.d.

Avtorske pravice podjetja

Vse vsebine, objavljene na kti.si, so last podjetja KTI, elektronika, d.o.o., in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja KTI, elektronika, d.o.o., se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršenkoli drug način. 

 

KTI, elektronika, d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani kti.si.

Dostopnost informacij

Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

kti.si se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju KTI, elektronika d.o.o., (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, TRR),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka, dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku – razen če ni na zalogi), pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave), cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Odgovornost

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje KTI, elektronika, d.o.o. ne odgovarja. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine KTI, elektronika, d.o.o. niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga/storitev. 

 

Podjetje KTI, elektronika, d.o.o. ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani kti.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe napačnih ali nepopolnih informacij.

 

Podjetje KTI, elektronika, d.o.o., si pridržuje pravico do odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje KTI, elektronika, d.o.o. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

 

Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

Pritožbe in spori

Podjetje KTI, elektronika, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje KTI, elektronika, d.o.o. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: trgovina@kti.si. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. 

Podjetje KTI, elektronika, d.o.o. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje KTI, elektronika, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ponudba izdelkov

Naročanje blaga 

V spletni trgovini kti.si lahko blago in storitve naročite  preko obrazca v spletni trgovini.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti trgovina@kti.si. Račun se hrani na poslovni enoti podjetja PE1 KTI, elektronika, d.o.o., Prvomajska ulica 30, 3250 Rogaška Slatina.

Nakup

Kupoprodajna pogodba med trgovino KTI, elektronika, d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini KTI, elektronika, d.o.o. sklenjena v trenutku, ko KTI, elektronika, d.o.o. kupcu pošlje prvo potrditveno elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše … naročilo je zaključeno kti.si). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za KTI, elektronika, d.o.o. kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku KTI, elektronika, d.o.o..

Postopek nakupa

Nakup na spletni strani podjetja KTI, elektronika, d.o.o. izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate, nekateri artikli imajo tudi možnost izbire različnih variant, v primeru, da polje ostane prazno vam bo nakup onemogočen, saj je podatek o izbiri artikla obvezen.

Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.

Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče v 1h od oddanega naročila. KTI, elektronika, d.o.o. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.

Odpošiljanje: KTI, elektronika, d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja, ki jo kupec izbere ob zaključku nakupa. 

Kupcu je po izbiri blaga in pred oddajo naročila v košarici/na blagajni omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak oz. količin naročenega.

Sprememba naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov trgovina@kti.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na 031 885 130.

Načini plačila

kti.si omogoča naslednja plačila:

    • Z gotovino ob prevzemu
    • Direktno bančno nakazilo (podatke o nakazilu prejem kupec po mailu)
    • S plačilno kartico (Mastercard, Visa), ponudnik storitev STRIPE
    • Preko PayPal-a
    • Plačilo po predračunu
Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk trgovine kti.si je POŠTA SLOVENIJE D.O.O. , vendar si KTI, elektronika, d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito, ali zaradi drugih prodajnih aktivnosti.

Pošiljka bo odposlana preko kurirske službe POŠTA SLOVENIJE D.O.O.

Stroški pošiljanja so določeni glede na težo končnega nakupa:

do 2 kg 5,00 €
nad 2 kg do 5 kg 6,07 €
nad 5 kg do 10 kg 7,34 €
nad 10 kg do 15 kg 8,61 €
nad 15 kg do 20 kg 9,74 €
nad 20 kg do 25 kg 11,29 €
nad 25 kg do 30 kg 12,87 €
nad 30 kg do 40 kg 14,94 €
nad 40 kg do 50 kg 17,44 €

Osebni prevzem je možen na KTI d.o.o., Sotelska cesta 28a, 3250 Rogaška Slatina,

Naročeni izdelki bodo najverjetneje odposlani že naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 3 delovnih dneh.

Cene

Vse cene, navedene na spletni strani, so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka tudi stroške pošiljanja v višini, navedeni na naročilnici. Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge. 

Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko. Cene veljajo od 15.2.2021 do preklica oziroma sprememb, ponudnik si pridržuje pravico, da lahko cene spremeni kadarkoli in o tem ne potrebuje javno obveščati kupcev! 

Spletna cena/ redna cena je cena dostopna vsem uporabnikom spletne trgovine kti.si. Spletna cena velja tudi v primeru telefonske oddaje naročila, ko se podatki kupca in naročila oddajo v sistem digitalno prek spletnega obrazca. 

Prvotna cena je višja, stara cena artikla, po kateri je bil artikel v prodaji pred znižanjem cene. (cena je prečrtana)

Cena je nova trajno znižana cena artikla, ki velja po znižanju cene artikla. Trajanje oz. veljavnost cene ni izrecno omejena.

Akcijska cena je cena, ki velja zgolj omejeno časovno obdobje. To obdobje je datumsko določeno, se pa v primerih razpoložljivosti zalog lahko ustrezno podaljša.

Skupna cena je seštevek vseh cen artiklov, v prodaji izven paketa.

Cena za paket je ugodnejša cena vseh artiklov v paketu glede na skupno ceno oz. seštevek vseh cen posameznih artiklov. 

Garancija

Za določene artikle v naši ponudbi velja 12/24 mesecev garancije. Garancijo lahko uveljavljate le za tehnične artikle in elektronske naprave v naši ponudbi. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate skladno z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki velja kot garancijski list.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla;
  • izdelke, za katere uveljavljate garancijo, je potrebno pregledati, zato zahtevku za garancijo priložite fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete, da ga lahko pregledamo.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira KTI, elektronika, d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Izdelke, za katere uveljavljate garancijo, je potrebno pregledati, zato zahtevku za garancijo priložite fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, vas bomo prosili, da nam izdelek vrnete, da ga lahko pregledamo.

V primeru, da vam zahtevek za garancijo odobrimo, vam bomo zagotovili nov izdelek, pravico pa imate tudi zahtevati popravilo vašega izdelka, pri čemer vas opozarjamo, da je rok popravila daljši od dobavnega roka za novi izdelek. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.  


Potrebne informacije za razreševanje garancije so: 

1) Opis napake (če je možno priložite fotografijo ali video posnetek)

2) Datum nakupa izdelka

3) Račun, ki ste ga prejeli ob nakupu izdelka

4) Vaši kontaktni podatki (Ime in priimek, kontaktni mail in telefonska št.)

Garancijski zahtevek nam pošljite na mail: info@kti.si

Obrazec za pomoč pri izpolnjevanju garancijskega zahtevka je TUKAJ->PRENESI

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O odstopu od naročila in nameravanem vračilu izdelka mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejema blaga na (e-sporočilo) trgovina@kti.si.  Sporočilo mora vsebovati izpolnjen ODSTOPNI OBRAZEC.

 

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga je dolžan vrniti oziroma izročiti podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe ki je opisana zgoraj. Vrnjenemu blagu mora biti obvezno priložena kopija originalnega računa, ter izpolnjen odstopni obrazec, ki ga prenesete in izpolnite tukaj. ODSTOPNI OBRAZEC

Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
  • izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami,
  • Izdelki morajo biti vrnjeni v škatli od izdelka, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in lepilnim trakom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.
    Izdelek pošljete na naslov poslovalnice:

KTI, elektronika, d.o.o. 

Prvomajska ulica 30

3250 Rogaška Slatina

Slovenija

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (kupec krije strošek vračila blaga – krije stroške poštnine). Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane in neuporabljene.

 

Paket mora vsebovati : nepoškodovan/neuporabljen izdelek in embalažo, kopijo originalnega računa in pravilno izpolnjen ODSTOPNI OBRAZEC. Držite se zgornjih priporočil.


Priporočamo, da pošiljko pošljete “priporočeno”, da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!


V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik v 30 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku na njegov TRR račun, ki ga potrošnik navede pri vračilu.  V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na trgovina@kti.si.


Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. 


Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.


Vračilo opravljenih plačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).


Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.


Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na trgovina@kti.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Neprevzeti paketi

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe Pošta Slovenije.  vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. 

V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini.

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo poštne in administrativne stroške neprevzetega paketa v skupnem znesku 15 eur. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. Plačilo mora biti izvedeno preko predračuna v roku 3 delovnih dni. Stranke, ki paketa ne prevzamejo in v prihodnosti ponovno oddajo naročilo v naši spletni trgovini bodo morale poravnati plačilo naročenih izdelkov predhodno oz. s plačilom po predračunu (prek UPN obrazca ali spletne banke). 

POMEMBNO: Za stroške neprevzete pošiljke vam bomo poslali račun, ki ste ga dolžni plačati v roku 8 dni od izstavitve. V kolikor račun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena pri ponudniku in kupcu dostopna na njegovo pisno zahtevo.

Začetek veljavnosti teh Splošnih pogojev:
Te Splošni pogoji začnejo veljati na dan 17. 2. 2021. Verzija 1.0. Kopiranje in zloraba je strogo prepovedaan!